GRATIS SPÅRBAR FRAKT TILL HELA SVERIGE JUST NU!

🔒 Handla säkert med Klarna

VANLIGA FRÅGOR

KUNDTJÄNST

Jag får inga mejl från er!

Kontrollera din skräppostmapp om du inte har fått några e-postmeddelanden från oss.

Du får alltid en automatisk orderbekräftelse när beställningen har lagts, samt ett e-postmeddelande med leveransinformation när paketet har skickats. Om du inte hittar det i din inkorg, kontrollera gärna skräppostmappen eller andra mappar än din primära inkorg.

Ibland hamnar mejlen i skräppostmappen av misstag.

Om du fortfarande inte kan hitta din e-post, vänligen kontakta oss via livechatt eller genom att mejla vårt supportteam.

Hur returnerar jag min produkt?

Du har rätt att returnera din beställning inom 14 dagar  från och med den dag då du mottog ditt paket, den ska då vara i oanvänt skick.

Produkten måste vara i oanvänt skick och i originalförpackningen med alla dess tillbehör och alla förpackade komponenter.

Fraktkostnaderna är kundens ansvar. Du som kund bekostar alltid returen tillbaka till oss.

Skicka oss ett foto av de produkter du har fått med returförfrågan via vårt Hjälpcenter så leder vi dig igenom stegen.
Skicka tillbaka artikeln till den angivna adressen och skicka spårningsnumret efter att du skickat varan.
Skicka inte tillbaka ditt köp till oss om vi inte ger dig tillstånd att göra det.

Läs mer här Retur Policy.

Min produkt är trasig. Vad gör jag?

För att få garantiservice måste du först kontakta oss för att fastställa problemet och den mest lämpliga lösningen för dig.

Kontakta oss här: Hjälpcenter.

Läs mer här Retur Policy.

Hur kommer jag i kontakt med kundtjänsten?

Antingen genom att chatta med vår Ai Chat Assistent ​​genom att klicka på den blå ikonen nere i det högra hörnet eller genom att kontakta oss på vårt Hjälpcenter.

Vi svarar på alla e-postmeddelanden inom 24 timmar året runt.

LEVERANS & BETALMETOD

Skickar du utomlands?

Ja, BilligaBoden erbjuder gratis spårbar frakt över hela världen för alla våra produkter.

När kommer min beställning att skickas?

Vi har en bearbetningstid på 1-3 dagar för att kvalitetskontrollera och paketera dina varor innan de skickas.

Du får alltid en automatisk orderbekräftelse när beställningen har lagts, samt ett e-postmeddelande med leveransinformation när paketet har skickats. Om du inte hittar det i din inkorg, kontrollera gärna skräppostmappen eller andra mappar än din primära inkorg.

Om du har problem med att hitta ditt e-postbekräftelse, vänligen ta en titt i din skräppostmapp eftersom det ibland hamnar där av misstag eller kontakta vårt supportteam.

När kan jag förvänta mig att få mitt paket?

Vi har en bearbetningstid på 1-3 dagar för att kvalitetskontrollera och paketera dina varor innan de skickas.

Efter kvalitetskontrollen och paketeringen kommer ditt paket att skickas med spårbar leverans med en uppskattad leveranstid på 5-14 arbetsdagar.

Produkter som inkluderar ett separat batteri/powerbank kräver en säkrare fraktmetod, vilket kan resultera i en längre leveranstid på upp till 10-20 dagar totalt sett.

Vilka fraktbolag använder ni?

Vi har samarbeten med DHL Express, Postnord, Early Bird och många fler fraktföretag för att göra våra leveranser så snabba och smidiga som möjligt. Du får ett spårningsnummer när din beställning har skickats och du kan övervaka dess rutt från våra spårningssidor.

Vilka betalningsmetoder använder ni?

BilligaBoden erbjuder säkra betalningsmetoder och du kan välja att betala med: Klarna, Swish, Visa, Mastercard, American Express, Google Pay, Apple Pay eller PayPal.

BESTÄLLNINGAR

Vad händer om jag har problem med att beställa från din webbutik?

Skicka oss ett meddelande genom Hjälpcenter.

Jag måste ändra något på min beställning. Hur kan jag göra det?

Om du behöver ändra eller avbryta din beställning, vänligen KONTAKTA OSS omedelbart. När vårt lager har behandlat din beställning kommer vi inte att kunna göra några ändringar.

Du hittar vår kontaktinformation i Hjälpcenter.

Min beställningsstatus säger "Ej uppfylld". Vad betyder det?

"Ej uppfyllt" betyder bara att vi har tagit emot din beställning! När din beställning har skickats får du ett spårningsnummer och din beställningsstatus ändras till "Uppfylld".

Varför avbröts min beställning?

Om din beställning oväntat avbröts, är chansen stor att vårt bedrägerifilter har markerat din beställning som bedräglig. Om du är säker på att det inte är sant, beställ igen med ett Paypal-konto. Om du inte har Paypal kan du enkelt registrera dig på www.Paypal.com

Hur använder jag min rabattkod?

För att lösa in en rabattkod, skriv bara in koden du fick i rutan med titeln "Rabattkod" under utcheckningsprocessen. Observera att endast en rabattkod kan användas per beställning.

Var är min beställning?

Efter att din beställning har skickats kommer du att få en leveransbekräftelse via e-post som innehåller spårningsnumret. Du spårar ditt paket här.

Varför är min beställning försenad?

Vi har en bearbetningstid på 1-3 dagar för att kvalitetskontrollera och paketera dina varor innan de skickas.

Om din beställningsstatus indikerar att din beställning ännu inte har skickats men varorna finns i lager, kan detta vara resultatet av något av följande:

- Vi kunde inte få ett korrekt kreditgodkännande för ditt köp.

- Vi fick en kredit kortfaktureringsadress som inte kunde verifieras med din kreditkortsutgivare.

Observera att det är viktigt att ange telefonnumret som är registrerat hos din kreditkortsutgivare när du gör din beställning, så att vi kan nå dig för att diskutera eventuella problem med din beställning. Vi använder endast verifierade telefonnummer i ett försök att ytterligare säkerställa din beställnings säkerhet.

Vad händer om jag inte hämtar ut paketet från postombudet.

Ej hämtade varor returneras till oss. För alla paket som inte löses ut förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift, för närvarande 299:-. Om kostnaden för produkten inte överstiger 299:- så förbehåller vi oss rätten att behålla hela summan för köpet.

ÖVRIGT

Vad händer om produkten jag beställde på webbplatsen ser annorlunda ut än produkten jag fick?

Vi uppdaterar med jämna mellanrum förpackningen av våra produkter, så det är möjligt att du får en produkt som ser något annorlunda ut än vad som visas på webbplatsen. Om du fortfarande känner att du har fått fel produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst genom att skicka ett meddelande via vårt Hjälpcenter.

Jag skulle vilja läggas till i eran e-postlista. Hur gör jag?

Scrolla längst ned på sidan och ange din e-post för att registrera dig för vårt nyhetsbrev via e-post. När du väl har registrerat dig kommer du att kunna ta emot e-postmeddelanden om nya produkter, specialerbjudanden och exklusiva erbjudanden för prenumeranter.

Hur kan jag tas bort från eran e-postlista?

Du kan när som helst avregistrera dig från e-postlistan Billigaboden. Välj bara länken "Avsluta prenumeration" längst ned i ett e-postmeddelande.

Är min information säker?

Du kan vara säker på att personlig information som samlas in via denna webbplats är säker. Läs vår Integritetspolicy om du vill veta mer.

Tänk om jag inte hittade min fråga här?

Om du har en fråga som inte finns besvarad i våra vanliga frågor, vill vi höra den. Fråga gärna vår Ai Chat Assistent eller skicka oss ett meddelande via vårt Hälpcenter.

  • Adress:

    BILLIGABODEN.SE
    Box 1981
    116 74 Stockholm

  • Kundtjänst:

    Kontakt@Billigaboden.se

  • Företagsinfo:

    DBMK Trading AB
    Org nr: 559155-3028
    VAT nr: SE559155302801

VAD SÄGER VÅRA KUNDER

  • Erika J.

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Leveransen var snabb och Nagelsliparen är jag supernöjd med! :)

    - Verifierad kund

  • Cecilia N.

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Väldigt proffsig och kunnig kundtjänst. Helt underbar klänning.

    - Verifierad kund

  • Alexandra G.

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Klotrimmern fungerar super bra och min hund Rambo bryr sig inte alls när jag slipar hans klor.

    - Verifierad kund

  • Hedda P.

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Mycket bra för spänning i nacken. En för mig och en för min pappa, det kommer att lindra hans smärta. Tack ❤️

    - Verifierad kund